دسته بندی ها

فقط کالاهای موجود
   

قیمت خرید پایه میروبالان در نهالیاب، فروش پایه میروبالان در نهالیاب

قیمت خرید پایه میروبالان در نهالیاب، فروش پایه میروبالان در نهالیاب

پایه میروبالان، پایه اصلاح شده درکشور آمریکا است و پایه درخت برای انواع آلو، زردآلو، گوجه‌سبز و بادام است. مقاوم به بیماری‌های قارچی و پوسیدگی است و جزء پایه‌های نیمه پاکوتاه کننده می‌باشد. پایه میروبالان بسیار قوی الرشد می‌باشد.این پایه نسبت به بیماری‌های قارچی و پوسیدگی متحمل بوده و دارای سیستم ریشه خیلی عمیق می‌باشد.و مقاوم به نماتد ریشه است.

خرید پایه میروبالان در نهالیاب

پایه میروبالان با دامنه وسیعی از خاک‌ها سازگار است و متحمل به خاک‌هایی است که دارای زهکشی مناسب نیستند. پایه میروبالان بسیار مقاوم به سرمای زمستان است و بسیار پرمحصول و زودبارده می‌باشد. قابلیت پیوند انواع ارقام آلو، گوجه، زردآلو و بادام بر روی این پایه وجود دارد. ارتفاع درخت هرس نشده در رقم‌های استاندارد بر روی پایه میروبالان ۵ تا ۶ متر می‌باشد، اگرچه می‌توان اندازه درخت را با هرس تابستانه کنترل کرد. فواصل کاشت برای پایه میروبالان ۵*۴ توصیه می‌شود.

دارای سیستم ریشه ایی خیلی عمیق و پایه مناسب برای کشت متراکم است و تأثیر مثبتی بر باروری انواعی که به آن پیوند می‌شوند دارد. این پایه، پایة مشترک برای آلو زردالو می‌باشد و ممکن است برخی مشکلات ناسازگاری با بادام در آن دیده شود. مقاوم در برابر باکتری نماتد گال طوقه (Crown gall) و مقاومت نسبی به ورتیسیلیوم و باکتری کانسر دارد.همچنین به شوری و سرما مقاوم است.

خرید پایه میروبالان در نهالیاب

آیا پایه آلو میروبالان می‌تواند در مناطق با خاک‌های مرطوب رشد کند؟
پایه آلو میروبالان اصلاح شده به خاک‌های خشک و آهکی سازگاری بیشتری دارد. اما ممکن است در مناطقی که خاک‌های مرطوب دارند، مشکلاتی در رشد و توسعه آن به وجود آید. خاک‌های مرطوب ممکن است باعث ریشه‌های پایه آلو میروبالان به خاک بماند و مشکلاتی مانند ریزش ریشه، بیماری‌های قارچی و رشد ضعیف را به همراه داشته باشد. در صورت تمایل به کاشت پایه آلو میروبالان در مناطق با خاک‌های مرطوب، می‌توان با انجام آزمایش‌های محلی و مشاوره با کارشناسان محلی، اطلاعات دقیق‌تری درباره امکان رشد و سازگاری این پایه با شرایط خاک موجود در منطقه مورد نظر دریافت کرد
آیا پایه آلو میروبالان قابلیت پیوند انواع ارقام آلو، گوجه، زردآلو و بادام را دارد؟
بله، پایه آلو میروبالان قابلیت پیوند انواع ارقام آلو، گوجه، زردآلو و بادام را دارد. این پایه به عنوان یک پایه گیاهی استفاده می‌شود که ارقام مختلف را می‌توان بر روی آن پیوند داد. این قابلیت پیوند برای تولید درختانی با ویژگی‌های مختلف و استفاده از ترکیبات مورد نظر در کشت ارقام مختلف بسیار مفید است. با استفاده از این پایه، می‌توان ارقام مورد نظر را روی یک سیستم ریشه قوی و مقاوم پیوند داد و بهره‌وری از ویژگی‌های مثبت هر گونه را به دست آورد.
تعداد بازدید: 83